keressetek, és megadatik

A keresőkifejezések áttekintése. Olcsó kis műfaj ez, de maga az élet, élet, szavak, intertextualitás. Akármilyen elkeseredett vagyok, ez az utolsó, amit olvasok itt, és leköt, megrendít, felvidít. Most belemarkolok az iszapba: lesz itt kecskeköröm, söröskupak, igazgyöngy. Vicces nagyon, ne hagyd abba!

A következő keresőkifejezések kattintottak a blogomra mostanában (kérlek, ezt a bejegyzést ne osszátok sehol, mert úgy nem érthető):

Jó helyen jársz

https://csakazolvassa.wordpress.com de hogy ezt miért a keresőbe írod, nem értem, és értelmes emberek is csinálják… akárcsak tabulátorral pozícionálni)

csak olvassa az (olvassa csak, de néha összeszavakat a keveri)

férj veszekedést provokál (hát akkor mosogass többet), de:

a nők nem lesznek boldogok a házimunkától (pedig ezt ígérte az oltár előtt a cudar…!)

hogyan viszonyuljunk egy alkoholista férjhez keresztényként
(ez az a kérdés, amit önmagában is felháborítónak tartok, a válaszoktól félve — jaj, nagyon elszúrták a vallásos nevelésemet, pedig talán van igaz válasz is rá)

én szóltam (ezt annyira sokan nem veszik komolyan, pedig tényleg szóltam, ne idegeljétek itt magatokat)

honnan tudjuk, hogy már erősek vagyunk és nem haragszunk (én haragszom, de Coelho segít, viszont attól még, hogy Coelhót olvasol és haragszol, lehetsz erős!)

öröksé, átírás, kisemmizés (jó helyen jársz, sajnos, levettem, mert személyes, de üzenem: én még küzdök)

csakazolvassa népszabadság vasárnap (én is ezt csinálom olyankor) (a fogasos cikk szombati volt) (amikor sokan fogasoznak) (és mivel húsz perceket kell várni, olvasnak) (népszabadságot) (csak)

ablakon kidobott nő ózd meddig megy még ez, és nem is bűncselekmény, a virágszedéssel ellentétben

csákányi eszter kabaréjelenete melyben egy húgó nevü emberröl van szó (így nem fogod megtalálni, sajnos. Nyáron nem járok színházba, mert az zenés-táncos-szúnyogos, de lesz még sok színház!)

bicikli wordpress, fogas kérdés, csakazolvassa fogas (a fogaskerekűn való bicikliszállítás kicsiny abszurdját, e cseppben a tenger-Magyarország panaszdalt visszatettem most)

gyerek bántja az anyját (Ezt Kevin írta be! Olvassa el mindenki!)

férjed érzékeny (ha ez kérdés: igen! ha állítás, és te rosszul érzed magad: nem!)

miért nem szeret a férfi otthon lenni (miért szerethet vajon nem otthon lenni? és talán ezt férfi írta?)

azt mondta a férjem, hogy csinál máshova gyereket
(erre szerintem te ne mondj semmit)

elso gyerek abortusz lehet késobb még gyerekem? (jó eséllyel, de vannak más utak is)

felelőtlen , magukat túlvállaló devizahitelesek (nos, szerintem is)

hitelcsapda (l. m. f.)

lányomnak (neki szeretettel, csak olvassa az, de csak ha nagyobb lesz!)

nem vezettem meg soha autot igy le lehet tenni a jogsit (persze, van elméleti autó is, nekem is olyanom van)

kényszerből fekszem le a férjemmel
(sok sorstársad van)

rám se nézett egy férfi sem (ne nézz vissza senkire)

az apa ellehetetleníti gyermeke életvitelét (nemrég tüntettek a kényszerláthatás ellen tiltakozva)

szeretem a férjem de mást is (én is: Lars von Trier, gyömbér, Ráspi borai)

császár szülésfeldolgozó (nem értek hozzá, de gyógyít)

egyedül wordpress (szerintem is a legjobb, ugye szép?)

rajtunk lóg az anyós (és ez az anyósenciklopédia előtt jött)

olvas blog (örül köszön)

Szexi

szeretem a férjem de nem jó az ágyban (erről is jó lenne írni, meg hogy milyen a jó)

férfit zavarja a női test hibái (nem mondom meg, engem mi zavar, de ha gondolod, filmeken vannak szépek)

sextortenetek a fiam megdugot es a ferjem nezte (aki ilyesmire izgul, az mindig sexnek írja, ki érti ezt?)

pelenkába érzem jól magam (milyen egyedül lehetsz, csak neten tájékozódsz)

ha szexröl van szó milyen vagyok?test (test vagy teszt? mindegy, szeretek a szexről írni)

belenyúlt a bugyimba gyerek szex (nem tudom, pedofília-e vagy gerontofília, de rád küldtem egy idősebb zsarut, barátom)

mint ha én szexelnék (verssor lesz ez, őszi éjszakákon)

hogyan neveljek engedelmes kurvát (mindenekelőtt fújd fel feszesre)

homoszexuális (árulja el valaki, hogy a fekete bánatba jutott el ezzel a szóval hozzám? hányadik találat vagyok?)

túl jó akarok lenni ezért nem megy a szex miért? (hát épp ezért, de remélem, elolvastad)

anyám puncija (azt én is láttam! belülről!)

Keress tovább, de milyen furákat írok én, hogy erre is előjövök

abortusz kellékei
(ne! ne keress tovább! bunkók, faggatnak, de még mindig biztonságosabb ott, ezt ne! mondjuk ha én jöttem ki, akkor talán nem sok ilyen honlap van, nem merem megnézni)

ha választani lehet, akkor elvagyok csendben.. (én halkan verem a billentyűzetet, legyél csak)

miért jön le az üvegről a cimke (és még az egyben leváló tejföltető mint képtelen kívánság, nekem ez a rejtély)

bagoly elriasztása (??? szegény)

amputált nő vagyok
(anyám szerint nem lesz férjed, szerintem igen)

mondtam már jó dolog,jönnek már a sógorok
(ez dal? dúdolnám a fürdőkádban)

Mára ennyi, mert erősen holnap lett.

Barok Eszter ír még hasonlót, köszönöm a műfaji mintát! Ez is irodalmi hagyomány már.

6 thoughts on “keressetek, és megadatik

  1. A legelső én (is) voltam: Érdekelt, hogy hivatkoztak-e már máshol (ha igen, hol?), a blogodra. Tabulátorral pozicionálni nem szoktam. Tudom kezelni a szövegszerkesztőt.

    (A többire az a tippem, hogy olvasták korábban a blogodat és rémlik nekik valami belőle, de nem találnak vissza.
    A vége viszont durva :), az valószínűleg teljesen véletlen találat. De hátha megtetszik nekik és maradnak)

    Egyébként: Kezd üldözési mániám lenni. Te most akkor mindent látsz?! jaj…

    Kedvelés

    • Te anonimus, egyezzünk meg: én kirakom az életem, itt ülök a strand helyett, de hadd legyen valami örömem… 😀

      Az első, így ebben a formában, az hetvenhét találat egy hét alatt. Egy hét termésének kb. öt százalékát tettem ide. Nem akartalak bántani. Nem látom, ki keres, csak azt: honnan, és hát döbbenet néha.

      Találtál valami érdekeset vele?

      Kedvelés

      • Miben egyezzünk meg? (Én is, egy fillérem nincs strandra menni így hónap végén, anyagilag nagyon húzós hetek után)
        Nem azért “anonimus” a nevem, mert hátulról akarok böködni, csak egyszerűen nem akarom, hogy azonosítható legyek és a korábbi véleményem alapján ítéljenek meg páran. (ex mamami vagyok, ezt írtam is korábban)
        Nem bántódtam meg, csak rá akartam világítani, hogy nem biztos, hogy mindenre az a magyarázat. ami neked eszedbe jut elsőre.
        Találtam-e valami érdekeset? (Vagy nem-e találtam-e? :))) Mindenképp. Különben nem lennék itt.

        Kedvelés

      • Nincs bajom a nickedel! Az alku annyi, de ez is vicc: én írok, mint a gép, én szívemet-lelkemet, nyersen elétek dobom, de engedd meg azt a fricskát, amit nekem a keresőszóelemzés mint műfaji lehetőség jelent, ne bántson! Nem akartalak bántani. Írj, olvass, örülök neked!

        Kedvelés

  2. A chrome címsorába írva az oldal címét, s be van kattintva az instant keresés opció, akkor olyan mintha keresőkifejezés lenne a konkrét URL.
    (Az első megjegyzéshez)

    Kedvelés

csak okos-jóindulatú írhat ide

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .