olvasóink kérdezték

2012. augusztusi

És milyen spontánul!

miért tetted föl a feneked? 11.02%

Mert a képen blogot írok, a férjem lesifotózta, ilyen vagyok, amikor blogot írok, a szexről is írok sokszor, szeretem az anális szexet, ha jól csinálják, és mindig harmonizál a bugyim és a hajgumim az aktuális szoba falával, siennavörös a másik szobánk, ahol a galéria van, de ott nem írok, mert a kutya szétrágta azt a hajgumim, fotózáskor vagy szex közben nem ilyen vagyok, a fenekem attól ekkora és ilyen formájú, hogy kövé iszonyatosan sokat biciklizem bő tíz éve, hegyre is. Igen, bambusz.

ki a művész úr?  16.54% 

Hát ki, hát majd biztos elmondom. Mindenkinek van egy művész ura, hogy mondjuk Aradszky László felkérte táncolni, amikor tizenhét éves volt, az Anna-bálon, de pont csörgött a mobilja, így kútba esett a csacsacsa, de az emlék megmarad. Na, ilyen nekem a művész úr. Egy színész, akiért én rajongtam ugyan, de a bántalmazóm belekeverte az életembe, amikor költöztem volna el. Hogy vele csalom meg, az a baj. Én ezt elmondtam a művész úrnak, azóta furán viselkedik, én meg ebbe nem akartam belenyugodni, gyönyörű leveleket írtam neki, de tényleg, legfőképpen ama levelek által lettem író, vagyis biztos benne, hogy én írok, és egyébként mindenhol mindig belebotlok, főleg a színpadon, de amúgy is, épp csak liftbe nem szorultunk még, amúgy jövőre kap Kossuth-díjat, és bár legfőképpen téma nekem ő, többet nem írok róla.

miért emlegeted annyit Kukorellyt?  14.96% 

Mert tetszett egy interjúja, és hogy a figyelmetekbe ajánlottam, azt a figyelmébe ajánlottam, akkor ő itt olvasott ezt-azt, és levelezni kezdtünk, meg sietve elolvastam a regényét, amelyben érdekes dolgokat ír a blog témáiba vágóan, amelyekkel aztán vitatkoztam. Ő nagyon egyetért mindennel, készül átírni, nemsokára megjelenik a harmadik kiadás. Meg ő is szereti Esterházyt, erről is leveleztünk, aztán még az egyik bátyámmal a fociról is, mire nem jó a facebook!, én leszek a bíró, ha fejelgetnek a politikai térfél két oldalán, a lényeg, hogy Endre kedves ember, megszerettem, eszperente-ellenes, de kellemes, és nagyon lovagias, amolyan trubadúr-típus, elkértem a fodrásza címét.

miért írsz ilyen hosszúakat?  0%   

Úgy tűnik, nem írok hosszúakat.

tényleg egy kastélyban laksz?  3.15%   

Tényleg. Vagy harminc olvasóm járt is benne, csak elemi barátnőm, Dóra nem, Dóra, ne csináld már. Lesz majd buli. Vadászkastély az erdőben, nyárra, ezért északra néz a homlokzat. Jellegzetes ház, a Normafától jól látszik, az önkormányzat tulajdona, őneki kell a tizedet meg a kilencedet fizetni. Van külön épület a cselédeknek, fedett-faragott átjáróval. A kerek torony aljában a fürdőszoba, ott vetkőztetem Jakabot az egyik képen, a szögletes aljában a konyhám. Fölöttünk egy némileg hisztérikus színésznő. A Feri is itt lakik, mert amúgy unatkoznánk. Ma is hívtam a rendőröket.

mit csinálnak a gyerekeid, amíg blogot írsz?  22.05% 

A gyerekeim megszokták, hogy a mamájuk “cikkeket ír”. Ezt Johanna cukin tudja mondani. Alapvetően egész nap jönnek-mennek kézen fogva, felállnak a dinnyékre, kacagnak a kertben, gyötrik a kutyát, azt játsszák, hogy Jakab Johanna mamája, és épp alszanak, de Jakab súgja azonnal, hogy már reggel van. Van továbbá három lány még a házban, itt bandáznak az ablak alatt vagy a teraszon. Az ő anyukájuk lelkiismeretesebb, én tényleg csak nyílt törésnél reagálok, mert én író vagyok. Néha kitör az éhséglázadás, kölesgolyó, ilyesmi, meg pelenkázni is szoktam, de még mesélek is, továbbá szoptatok és nagyon kedvesen altatok, mert nincs belőlük elegem, de fejhangon énekelni a legjobb allegóriáim megalkotása közben nem lehet, olyankor ordítok. Éjjel is írok, sőt, főleg, most is, amidőn e sorokat olvassátok, az, hogy 13:06-kor jelenik meg a bejegyzés, nem azt jelenti, hogy akkor írtam, egy élmény a wordpress.

haragszol valakire, hogy ilyeneket írsz?  2.36%   

Én? Ernő bácsi iskolakörei mondjuk kegyetlenek voltak.

Haragszom konkrétan az életem néhány szereplőjére és egyes társadalmi jelenségekre. A férfiakra nem haragszom, mert “férfiak” nincsenek, csak egyes emberek vannak. Nem akarom továbbá parancsba adni, még ha egy napig én lennék a belügyminiszter sem, hogy mindenki használja helyesen a lévén határozói igenevet és olvasson József Attilát. Nem a fölényeskedhetnékemet akarom kiélni a blogon. Újságíróagyam van: figyelek, feltűnik, mert kiált, meglátom benne a tipikusat, megfogalmazom, sokszor karikírozom, és játszom, mindig játszom, utalások, kémsztori: kövesd a kék nyilat, aztán nyisd ki 55 méter múlva a csatornafedelet, forgasd el 76 fokkal balra… a kék nyíl persze sehová nem vezet. Ezt hívjuk posztmodernnek.

hogy bírod ezt a tempót?  14.96% 

Jaj, nem bírom, meghíztam. Pedig nem is eszem, csak ha szétszórják a kölesgolyót, és pont elérem. És kávé, természetesen. Furcsa ideg- és tudatállapot, ömlik és eksztázist ad, izgatja szívem negyven cigarettám. Most meg negyed négy van, pitymallik. Remélem, napi hárommal, az egyik kisszínes, beéritek októbertől, hát tönkremegyek.

Itthon vagyok, nem csinálok semmi mást, csak a férjem, a gyerekeim meg a munkám. Meg futok. És olvasok. Főzök. Még jó, hogy harminckét órából áll a nap! Nincs tévénk.

a te férjed is ilyen görény?  5.51% 

Nem. De nem könnyű így se. Mint az új cipő: ni, ez másképp kényelmetlen.

mi a célod ezzel a bloggal?  7.87%  

Okom van: megszüli rég túlhordott énem. A cél az olvasókban van. Szépeket írnak. Az egyik lebuktatta a dédit, hogy függő (nem tojáslikőr: blog), a másik megtanult biciklizni, a harmadik mégse megy abortuszra, és ezt meg is írják nekem.

Köszönöm a szavazatokat, remélem, tanulságos kis móka volt ez, vannak egyéb kérdések is, de nagyon álmos vagyok, ezért is írtam kérdéseket, de válaszok, na.

2 thoughts on “olvasóink kérdezték

  1. Visszajelzés: én leszek a belügyminiszter | csak az olvassa — én szóltam

csak okos-jóindulatú írhat ide

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .